کیت چراغ ماشین کنترلی

وقتی که حرف از زیبایی و آپشن کردن ماشین کنترلی میشه، کیت چراغ اولین چیزیه که به ذهن هر آرسی بازی میرسه تا روی ماشین کنترلیش نصب کنه! و باعث زیبایی و خوشگل تر شدن ماشین کنترلیش بشه. شما عزیزان میتونید با خرید یکی از کیت چراغ های زترول زیبایی و جذابیت رو به ماشین کنترلی تون اضافه کنید! 🙂

کیت چراغ های ریموت دار

کیت چراغ ماشین کنترلی ریموت دار 433Mhz

دارای ۷ کانال

دارای کیت پلیسی داخلی

دارای ریموت مجزا

دارای ۶ کانال


دارای کیت پلیسی داخلی

دارای ریموت مجزا

سایر کیت های چراغ

دارای ۷ کانال

دارای کیت پلیسی داخلی

دارای ریموت مجزا

دارای ۶ کانال


دارای کیت پلیسی داخلی

دارای ریموت مجزا

کمی بیشتر...

شما عزیزان میتوانید با انتخاب یکی از کیت چراغ های زترول و البته خریداری و نصب آن زیبایی زیادی را برای ماشین کنترلی خود به ارمغان آورید. شاید براتون جالب باشه که تمامی کیت چراغ های زترول به همراه پک کاسه چراغ و چراغ و سیم اضافه جهت سیم کشی به شما عزیزان تقدیم میشه و شما با خریداری کیت چراغ زترول نیازی به خرید مجدد چراغ و سایر موارد ندارید. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره فنی و اطلاعات بیشتر و حتی خرید محصولات زترول به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۹۱۸۷۱۷۸۴ تماس حاصل فرمایید؛ همچنین آیدی XetrolAdmin@ در تلگرام پاسخگو شما عزیزان می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی آیکون های زیر به صفحه تلگرام و اینستاگرام زترول هدایت شوید.

(جهت باز شدن لینک های بالا، روی عکس ها کلیک کنید.)

نمونه کار های کیت چراغ ماشین کنترلی

ماشین کنترلی 10428 و HG
ماشین کنترلی HG
ماشین کنترلی HG
ماشین کنترلی HG

چرا زترول؟

زترول که پیش از آن با نام “کیت چراغ | Light KIT” فعالیت داشت؛ تصمیم گرفت تا به طور جدی تولید کیت های چراغ ماشین کنترلی و حتی خودرویی را به طور جدی دنبال کند تا عزیزان داخل ایران بتواند با نصب این کیت های آپشنال طعم خوش مزه RC را خوش مزه تر بچشند. این کیت های چراغ در هنگام طراحی این کیت ها سعی شده تا تمامی نکات و اصول طراحی در آن رعایت شود. همچنین با دریافت بازخورد از مشتریان و خریداران گرامی و رفع مشکلات گزارش شده باعث شده تا این کیت های چراغ به بی نقص ترین حالت خود برسند.

 
زترول | Xetrol