اخبار

چالش زترول مربوط به ویروس کرونا

چالش زترول مربوط به ویروس کرونا

چند کلام

با سلام و ضمن عرض تبریک سال نو خدمت تمام دوستان عزیز؛ چالش زترول مربوط به ویروس کرونا

لازم به ذکر است با توجه به اتفاقات اخیر در کشور عزیزمان و البته دنیا؛ درگیری با این ویروس جدید کرونا، COVID-19 ضمن عرض تسلیت و هم دردی با خانواده هایی که عزیزان خود را به علت این بیماری از دست داده اند؛ ما نیز تصمیم گرفتیم تا در حد توانمان برای شما عزیزان این ایام تلخ را کمی شیرین تر کنیم.

مقدمه

پیاده سازی و اجرا

ابتدا که این ایده به ذهن من آمد نظر یکی از دوستان نزدیکم را که خود نیز آرسی باز است پرسیدم و ایشان استقبال کردند. سپس تصمیم گرفتم تا نظر همه جمع را درباره این اقدام مجموعه زترول یعنی برگزاری چالش مربوط به ویروس کرونا بپرسم و در صورت موافقت دوستان این چالش را راه بیندازم؛ که خداروشکر همه دوستان از این کار استقبال به عمل آوردند.

هدف از برگزاری مسابقه

هدف اصلی مجموعه زترول برای برگزاری این مسابقه؛ حمایت از کمپین #در_خانه_بمانیم! است. و از جایی که برای عزیزان ممکن است در خانه ماندن امری سخت باشد؛ ما تصمیم گرفتیم تا با برگزاری این چالش ضمن کمتر کردن این سختی؛ جوایزی نیز به شما عزیزان تقدیم بفرماییم.

شرایط مسابقه

دوستانی که تمایل دارند تا در این چالش شرکت کنند می بایستی فیلمی از ماشین کنترلی خود برای ما ارسال کنند که آن را در خانه ضبط کرده اند. شرکت کنندگان عزیز می‌بایستی در اول فیلم اعلام کنند که این فیلم را برای شرکت در چالش زترول ضبط کرده اند. دوستانی که توانایی ضبط فیلم را در خانه ندارند می توانند از آرسی خود عکس برای ارسال کنند و همچنین مشخص است هر چه ویدیو یا عکس شما هیجان انگیز تر و زیبا تر باشد به طبع برای کسانی که رای میدهند جذاب تر خواهد بود. عمل رای گیری و همچنین دریافت فیلم و عکس ها در کانال تلگرامی زترول با آیدی xetrol انجام خواهد شد. و همچنین به احتمال زیاد عکس و فیلم ها در اینستاگرام زترول نیز قرار خواهند گرفت.

شما مبتوانید حداقل تا ساعت ۱۲ شب ۷ فروردین ۹۹ فیلم و عکس های خود را ارسال کنید. و سپس ۸ فروردین ۹۹ عمل رای گیری انجام خواهد شد و سپس نفرات برتر اعلام و برای تقدیم هدایا با انها هماهنگ خواهد شد.

جوایز این چالش

همچنین برای جذاب تر کردن چالش کرونا زترول برای دوستان شرکت کننده جوایزی را در نظر گرفته ایم که به آنها اهدا می‌گردد.

به ترتیب به ۳ نفر اولی که ویدیو/عکس ارسال شده‌شان بیشتر رای را بیاورد جوایز زیر اهدا می‌گردد. (زمان ارسال جوایز متعاقبا اعلام خواهد شد.)

  1. یک عدد کیت چراغ پلیسی + چهار عدد LED از نوع Super High Bright + کاسه چراغ و هیتسینگ خنک شونده.
  2. چهار عدد LED از نوع Super High Bright + کاسه چراغ و هیتسینگ خنک شونده.
  3. دو عدد LED از نوع Super High Bright + کاسه چراغ و هیتسینگ خنک شونده.

کلام آخر

امیدواریم همه دوستان از این چالش لذت کافی را ببرند. هر چه شما دوستان بیشتر حمایت کنید و بیشتر انرژی مثبت برای ما بفرستید به طبع مجموعه زترول نیز می‌تواند خدمات بهتری را برای شما ارائه دهد و استقبال شما عزیزان؛ مجموعه زترول مشتاق است تا در سایر مناسبت های سالی جاری نیز از این مسابقات برگزار کند و به آرسی بازان گرامی هدایایی را جهت قدردانی و تشکر از آنها تقدیم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *