اخبار

نتایج چالش مربوط به ویروس کرونا

نتایج چالش مربوط به ویروس کرونا

با سلام و عرض تبریک خدمت برندگان گرامی این چالش؛ سایر اطلاعات این مسابقه در این پست یعنی نتایج چالش مربوط به ویروس کرونا به اطلاع شما میرسانم.

نفرات برتر

خب؛ نوبتی هم که باشه؛ الان نوبت نفرات برتره. اگرچه که انرژی و شادی این مسابقه مهم تر از نفرات برتر هست. اما در هر صورت نفرات برتر به شرح زیر بودند:

نفر اول این مسابقه جناب آقای حسومی با ۲۷ درصد آرا؛
و نفر دوم جناب آقای محمد معین با با ۱۶ درصد آرا؛
و در نهایت نفر سوم جناب اقای دریانی با ۱۵ درصد آرا بودند.

لازم به ذکر است مجموعه زترول جهت اهدا جوایز به عزیزان؛ هماهنگی های لازمه به عمل خواهد آورد.

آمار و ارقام

این چالش از هفتم فروردین ماه سال ۹۹ شروع و سپس از ساعت ۲ بامداد روز هشتم فروردین ماه عمل رای گیری آن اغاز شد و تا آخر آن روز ادامه داشت. در مجموع ۱۹۸ رای داشتیم که به ترتیب نفر اول، دوم و سوم؛ ۵۷، ۳۶ و ۳۴ رای بدست آوردند.

کمی بیشتر...

روند رای گیری بسیار جالب و هیجان انگیز بود. شرکت کننده ها با تبلیغات در سایر گروه های تلگرامی سعی داشتند تا از سایر رقبا خود پیشی بگیرند. دوستان اقدام به ساخت بنر های تبلیغاتی و فرستادن آنها در گروه ها کردند. به نقل‌قول از یکی از دوستان : “فقط فک کنم یه بسته ۱۰۰ تومنی تموم کردن اونقدر گیف و ویدیو تبلیغاتی ساختن!” مشخص است تبلیغات بسیار گسترده بود؛ که همین امر شیرینی مسابقه را بیشتر کرد. این مسابقه به علت شور و شوق عزیزان آنقدر خوب پیشرفت رفت که حتی خیلی از شرکت کننده ها در هنگام رای گیری اقدام به ارسال ویدیو و تصاویر کردند و وارد مسابقه شدند! همچنین جالب است بدانید که بعضی از شرکت کننده ها اقدام به ارسال مجدد محتوا کردند تا شانس خود را برای بیشتر دیده شدن افزایش دهند و رای بیشتری بیاورند.

عکس های این چالش در اینستاگرام زترول نیز پست خواهند شد. خوشحال میشویم اگر شما عزیزان مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کلام آخر

خوشحالم که این چالش با استقبال گسترده شما عزیزان روبه‌رو شد. و با موفقیت به این مرحله یعنی اعلام نتایج چالش مربوط به ویروس کرونا رسیدیم. در این مدت که اگر چه کوتاه بود اما همگی در کنار هم اوقات خوشی را فراهم آوردیم و شوخی ها، خنده ها و حال خوب باعث شد تا سختی این روز های قرنطینه خانگی را کمتر حس کردیم. البته که هدیه ای نیز خدمت نفرات برتر اهدا خواهد شد ولی هدف اصلی داشتن حال خوب و انرژی مثبت در این امر بوده است. از تک تک هجده نفر شرکت کننده عزیز تشکر میکنم و همچنین جناب آقای نظری و جناب آقای رسولی که اگر چه در چالش شرکت نکردند اما حضور آن ها باعث دلگرمی و شادی همه عزیزان شد. مجموعه زترول حتما باز هم از این چالش ها در سال آتی در برنامه خواهد داشت. امیدوارم همیشه به شادی در کنار یکدیگر باشید؛ مجددا تشکر.

لازم به دکر شما عزیزان میتوانید با مراجعه به کانال / اینستاگرام زترول از سایر چالش ها زترول با خبر شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *